7 Şubat 2015 Cumartesi

TEİAŞ 87 Adet Yeni İşçi Personel Alımı Yapacak

Şirketimizin taşra teşkilatında çalıştırılmak üzere 09.08.2009 tarih ve 27314 sayılı Resmi Gazete de yayımlanan "Kamu Kurum ve Kuruluşlarına İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar hakkında Yönetmelik" hükümlerine göre 87 Elektrik Teknisyeni (Lise ve dengi okulların Elektrik, Elektrik-Elektronik, Elektrik Tesisat ve Pano Montörlüğü, Yüksek Gerilim Sistemleri, Endüstriyel Bakım Onarım bölümü mezunu) alınacaktır.

İşe alınacak Teknisyenlerin çalıştırılacağı işyeri, ili ve sayısı aşağıda belirtilmiş olup işgücü talebine başvurmak isteyenlerin Türkiye İş Kurumu'nun web sayfasında 02.02.2015 tarihinde yayımlanacak ilanları takip etmesi gerekmektedir.



AÇIKTAN ATANACAK 87 ELEKTRİK TEKNİSYENİNİN
ÇALIŞTIRILACAĞI İLLER İLE ELEMAN SAYILARI


ÜNİTENİN ADIİLİADET
Lİletim Tesis ve İşletme Grup Md.-Davutpaşa/İSTANBULİstanbul2
Bursa2
2.İletim Tesis ve İşletme Grup Md.-BURSABalıkesir2
Çanakkale2
3.İletim Tesis ve İşletme Grup Md.-İZMİRİzmir5
4.İletim Tesis ve İşletme Grup Md.-Anadolu/İSTANBULİstanbul3
5.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-ADAPAZARISakarya3
6.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-KÜTAHYAKütahya4
7.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-ISPARTAIsparta3
8.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-ANKARAAnkara10
9.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-KONYAKonya4
10.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-SAMSUNSamsun3
1Lİletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-KAYSERİKayseri2
Gaziantep5
12.İletım Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-GAZİANiEPŞanlıurfa5
13.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-ELAZIĞElazığ2
14.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-TRABZONTrabzon4
15.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-ERZURUMErzurum5
17.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-VANVan4
Hatay2
18.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-ADANAMersin3
19.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-ANTALYAAntalya3
20.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-EDİRNEKırklareli2
21.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü-DENİZLİDenizli2
Güç Trafoları Onarım ve Lab.İşl.Md.-ANKARAAnkara5
TOPLAM87